Usługi

Zaufana obsługa

Zapewniamy kompleksowe usługi, stale przy tym dbając o satysfakcję klientów. Profesjonalny i zaangażowany zespół Yutong Bus ds. obsługi klientów zagranicznych świadczy na rzecz klientów kompleksowe, wysokiej jakości usługi, dbając, aby pojazdy klientów były w dobrym stanie, zmniejszając liczbę przestojów, podnosząc ich wartość dla klientów i budując w nich zaufanie do usług firmy Yutong.

Wykwalifikowana sieć obsługi

Na koniec 2018 r. firma Yutong posiadała sieć 227 zewnętrznych[?] firm usługowych oraz 350 autoryzowanych warsztatów obsługi. Ponadto firma Yutong zatrudnia inżynierów pomocy technicznej  oraz menedżerów ds. części zamiennych na kluczowych rynkach zagranicznych, gdzie świadczą oni usługi na rzecz klientów.

Firma Yutong posiada osiem magazynów części zamiennych zlokalizowanych we Francji, Australii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Rosji, Południowej Afryce, Kubie i Panamie, oraz pięć składów konsygnacyjnych części zamiennych w Arabii Saudyjskiej, Nigerii, Słowacji i Singapurze.

Systematyczne szkolenia z zakresu serwisu

Firma Yutong prowadzi liczne urozmaicone i skuteczne szkolenia dla pracowników warsztatów zlokalizowanych w innych krajach i użytkowników końcowych.

Tworzenie centrów szkoleniowych

Szkolenie klientów zagranicznych w zakresie umiejętności serwisowania autobusów Yutong.

Opracowywanie materiałów szkoleniowych w różnych językach

Materiały obejmujące naprawę i serwisowanie pojazdów, instrukcje dla kierowców, podręcznik zarządzania stacją obsługi itp.

Funkcje dostępne online

Informacje zwrotne i rozpatrywanie reklamacji, zapytania o części zamienne, zapytania o dokumentację techniczną, zamawianie części zamiennych, zarządzanie szkoleniami, informacje o produktach, informacje dla stacji obsługi itp.

Leasing

  • Klienci nie muszą kupować nowych ani używanych autobusów – po prostu wypożyczają te pojazdy, których potrzebują
  • Standardowa umowa podpisywana na 7 lat i więcej
  • Cena wypożyczenia stanowi różnicę pomiędzy kosztem autobusu oraz jego wartością przewidywaną przez firmę finansującą na koniec umowy
  • Płatności za wypożyczenie można odliczyć od podatku
  • Autobus oraz należności z tytułu leasingu operacyjnego nie figurują w bilansie
  • Na koniec umowy możliwe są następujące opcje:
  • Przedłużenie istniejącej umowy
  • Zwrot autobusu do leasingodawcy (zakładając, że spełnia on określone warunki zwrotu)
  • Sprzedaż autobusu w imieniu leasingodawcy i zachowanie procentu od zysku z takiej sprzedaży

Serwis

Firma Yutong posiada sieć międzynarodowych partnerów zajmujących się serwisowaniem autobusów. Optymalne lokalizacje, elastyczne rozwiązania i dbałość o szczegóły są gwarancją tego, że każdy problem zostanie profesjonalnie i terminowo rozwiązany.

Zasady świadczenia usług

Dbałość o klienta: dbamy o zadowolenie klienta poprzez stałe ograniczanie współczynnika przestojów i zwiększanie dostępności części

Pierwszeństwo dla serwisu: rozwiązujemy problemy pojawiające się w trakcie użytkowania pojazdów jak najszybciej w celu zapewnienia normalnego funkcjonowania pojazdów w myśl zasady „diagnostyka przed określaniem odpowiedzialności”

Uczciwość i zaufanie: przy świadczeniu usług naszym priorytetem jest uczciwość – nie wprowadzamy naszych klientów w błąd co do faktów.

Odpowiadanie na potrzeby: świadcząc usługi, zwracamy uwagę na uzasadnione prośby naszych klientów, aby uwolnić ich od zmartwień. Dla kluczowych klientów świadczymy usługi wyższej jakości, co [dodatkowo] zwiększa ich satysfakcję

Zorientowanie na osiągnięcie celu: celem pracy wykonywanych przez techników jest osiągnięcie odpowiedniego rezultatu, a ich obowiązkiem zawsze jest skuteczne rozwiązywanie problemów.

Terminowa informacja zwrotna: Odnośnie tych zapytań klientów i poważniejszych reklamacji składanych przez klienta, które nie mogą być terminowo rozstrzygnięte przez centrum obsługi, przekazujemy informacje serwisantom [obsługującym dany] rynek, aby udzielili nam wsparcia.